- ügyvéd
- irodája
Seo statisztika
2020-10-07
2020. április és szeptember
2020 áprilist hasonlítottam össze szeptemberrel, bár itt is két különböző hónap van, de szeptember talán még így is jobb összehasonlítés, mint június lenne.
Mindkét hónap statisztikáját kiexportáltam pdf-be és csatoltam, hogy addig is meg tudd nézni, amíg a hozzáférést meg tudom adni az analytics-hez.
Egyenlőre azt találtam, hogy három link volt, ami sok látogatót hozott, amivel összesen 300 oldal megtekintést vesztettünk (az összes veszteség az összehasonlításban 310 megtekintés).
/on-line-jogi-tanacsadas (224)
/informatikai-jog (59)
/gdpr (17)
Ezek azért estek ki, mert azt beszéltük meg, hogy az it jogból, cska az it szerződések maradjanak meg, a másik kettőt pedig teljesen hagyjuk el.
Egyébként a /informatika-jog át van irányítva az it szerződésekre, a másik kettő pedig a főoldalra, de mivel nincs hozzájuk megfelelő kulcsszavakkal tartalom, ezért az indexelésből ezek biztosan gyorsan kikerültek.
Az egyértelműen látszik, hogy a gond az, hogy elhagytunk több szolgáltatást is, gyakorlatilag a korábbi kínálat/tartalom kb. felét, és ebben volt pár olyan is, ami sok látogatót vonzott.
Ötletek:
1., informatikai jog szolgáltatásaiból tegyünk vissza, amit lehet
2., gdrp is még hosszú ideig húzó szó lesz szerintem, ha megoldható valamilyen formában azzal is érdemes lenne foglalkozni, legalábbis erre láthatóan keresnek az emberek
3., online jogi tanácsadás a fenti számokból látszik, hogy mindent visz ...
Erre ki kéne találni valamit, ahogyan megéri csinálni.
Ötletek:
- első tanácsadás kedvezményes
- vagy első tanácsadás díja jóváírásra kerül, ha utána hozzád fordul a szerződéskötéssel, egyéb jogi ügyekkel kapcsolatban is
- ingyenes tanácsadást vállalni, de létrehozni erre egy közös emailcímet pár ügyvéd ismerősöddel (lehetőleg akik más-más jogi területekre specializálódtak), és mindenki azokat válaszolja meg, a saját nevében és magához irányítva a potenciális ügyfelet, amelyiket szeretné (a többiek pedig az olvasatlanra állított levelekkel már nem foglalkoznak)
Csatoltam még egy keresési pozíciók pdf-et, az a szeptemberi kulcsszó pozíciókat mutatja (az új analytics-ban beállítottam ezt a funkciót, így ez itt nyomon követhető májustól).
Ezeknél sajnos nem tudunk összehasonlításokat csinálni a régi oldallal, mert ott még nem volt beállítva ez a funkció (mondjuk amikor azt készítették Tamásék, még az analytics sem tudta ezt valószínűleg).
Mindenesetre csináltam egy június-szeptember összehasonlítást, ebből azért valami képünk lehet a változásról (csatoltam az összehasonlításról is egy pdf-et).
Az összehasonlításból az látszik, hogy az online tanácsadással kapcsolatos kulcsszavak romlanak, de pl. a kereskedelmi szerződéses kulcsszavak javultak.
Viszont az is látszik, hogy nem igazán tud a google mit kezdeni az oldallal, nem tudja pontosan belőni, hogy kiknek, milyen kulcsszavakra jelenítse meg.
Ez nagy valószínűséggel azért van, mert kevés a releváns tartalom.
Ilyet kéne írni is, akár kibővíteni az eddigieket, akár blogokat, amiről beszéltünk már korábban, de kezdetnek az is segítene, ha amit lehet azt felraknánk tartalommal együtt a régi szolgáltatások közül.
Viszont tartalom nagyon kéne, a nélkül komoly javulást nem, vagy csak sokkal hosszabb idő alatt lehet várni (és csak akkor, ha a konkurens weboldalakra se kerül fel több tartalom).
Analytics Minden webhelyadat Oldalak 20200830-20200928.pdf
Analytics drmogyorosi-ugyved.hu Oldalak 20200401-20200430.pdf

